finajuliahh

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Julia Toresson - 2 november 2009 21:39

   Idag vaknade jag av min Irriterande mobil som ringde 07.45:s

Jag var kanska trött,för att ja inte kunnde somna kvällen inna så ja hadde lagt mig upp o ner.

Mamma låg kvar i sängen brevid,så jag kunnde inte tända o se vad jag tog på mig..

Men det blev en randig tröja med treglins, och till frulle blev det en maka med juice.

Sen kl 08.30 gick jag till skolan och vi hadde samling, vi fick vetta att vi fick våra tröjor imorgon, (EN ROSA hehe :D) Sen skulle vi ha Idrott men martin (idrotts lärare) kom inte, så vi fick håltime :))

Killarna var helt galna, dom tog typ pinnar och slog varandra med dom (hehe)

Sen skulle vi ha Svenska *host* med peder. Va satt och läste hela lektionen,jag tvinga peder att cissi skulle sitta brevid mig och vi lyssna på musik:)

Sen skulle vi äta det blev korv och potatisbullar (blää)

Sen Blev det So!!! Tina ( vår lärare ) fick damp på några i klassen .(Heheh)

Sen skulle vi ha franska med tanten ( vår lärare) Hon fick oxå damp på några.

Och så var det den sissta lektionen dubbelkör med 7:orna.Vi skulle sjunga under the sea, men Emma ( lärare)

sa: men den blir så tråkkiiiggg , så vi sjunger Bjud på middag lr livet e en gåta !!!!!!!!:(

Och efter det så gick jag hem till cissi vi hade as kul Hehehehehhe<333


XOXO juliahh


Dagens låt: halo pcd



Detta är jaah :)

Presentation


Tjabba, jag ska försöka blogga varenda dag :)

Puss & kram

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hur bra e min blogg?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards